Disney - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van familievenoaks - WaarBenJij.nu Disney - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van familievenoaks - WaarBenJij.nu

Disney

Door: Marjolein

18 Februari 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Dag 3, zondag we zijn weer lekker vroeg wakker 5 uur morgens. We gaan vandaag naar Disney World
Magic Kingdom. We zijn er om kwart voor 9 en het is al lekker druk. Wel goed geregeld, eerst parkeren, dan met een soort treintje naar de ticket en dan in de monorail voor jet park. In het park naar tommorowland en daar een paar fast passes geregeld. We gaan in in stitch, dat is niet echt een succes, is een soort theater en de kids vinden het niks. Daarna naar buzz, dat is echt heel gaaf, in een karretje en dan overal op schieten! Daarna naar soort vliegtuigjes ook leuk. Daarna splitsen we op. Marvin gaat met Ramiro gaan karten ik ga met Ellis en Bjorn naar Space Mountain en Dewi, Nerena, opa, oma en Theo maar Barnyard achtbaan. Echt heel erg leuk!! Daarna met zijn allen gezocht naar een tentje waar we wat konden eten, nou vergeet het maar, super druk. Dus ik, Ellis en Marvin gingen kijken in de boomhut. Daarna gingen Ellis en ik met Dewi, Nerena en Bjorn in de draaimolen.!de anderen hebben in tussen een plekje in een eet tentje gevonden dus eten pizza, frietjes en kipnuggets. Daarna ellis en ik met de kids in de theekopjes, heel hard draaien!! Daarna ik en Nerena naar Dombo en de rest nog een keer naar Barnyard. Als laatste lekker ijsje eten en naar huis! Intussen was het ook 18.00 uur. Super leuke dag!! In het huisje hop het zwembad in, leuk in het donker zwemmen!!