Orlando, Florida - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van familievenoaks - WaarBenJij.nu Orlando, Florida - Reisverslag uit Kissimmee, Verenigde Staten van familievenoaks - WaarBenJij.nu

Orlando, Florida

Door: Marjolein

16 Februari 2014 | Verenigde Staten, Kissimmee

Vrijdag om kwart over 9 naar mijn ouders gereden om vervolgens om kwart voor 10 met zijn allen ( Theo, Ellis, Bjorn, Dewi en mijn ouders) opgehaald te worden door het taxibusje. Kwart voor 11 waren we op Schiphol en zijn we ingecheckt. Nog lekker wat gegeten en gedronken en Ramiro nog een leuke zonnebril gekocht. Om 1 uur gingen we boarden en om iets voor half 3 daar gaan we de lucht in!!! De kinderen vonden het geweldig. Nerena heeft nog 2 uurtjes geslapen tijdens de vluchten Dewi 4 uur. De jongens niet. Om 7 uur landen we op Sanford. De douane ging gelukkig rap binnen een uur waren we er doorheen en hadden we de koffers. Dan auto's ophalen en naar het huisje rijden. Om kwart voor 11 waren we bjj het huisje (best lastig om te vinden in het donker). Na het huisje verkend te hebben lekker naar bed. Helaas bleken we toch last te hebben van het tijdsverschil want we waren allemaal wakker rond half 5 Nachts. De zon kwam op en de kinderen konden niet meer wachten en doken om kwart voor 8 het zwembad in. De hele dag hebben we niet veel gedaan, lekker zwemmen, spelen in de poolkamer en filmpje kijken. En tussen de middag een tukje doen. De mannen hebben boodschappen gehaald. Vandaag zijn we weer met zijn allen om 6 uur wakker. Straks aankleden en naar disney magic kingdo